28 December 2011

Countdown...2012

Tahun baru 2012 bakal menjelang tak lama lagi...ada 3 hari jer lagi. Diri ni sering tertanya-tanya apakah sudah tercapaikah semua azam 2011. Haishhh..kalau dipikir-pikir balik, rasanya masih ada azam ciknik yang belum tercapai. Hah!! kawan-kawan pulak macam mana??


Masa mula-mula masuk tahun 2011 dulu, tau tak apa azam ciknik? hurmmm...teka3..cepatla jawab. apa dia?? nikah kat siam? berhenti belajar? jadi pelakon? hahaha bukan sumernya..jeng3..nak share or tak nih..okla2 ciknik gitau la..Sebenarnya azam ciknik dulu adalah nak buka lembaran baru dalam hidup. Tak mo lagi ingat benda-benda lepas..sungguh menyakitkan..sungguh menyedihkan dan sungguh mengecewakan..Mula2 nak laksanakan azam dulu, ciknik akui memang agak sukar. Nasib baik ada kawan2 yang sentiasa bagi semangat...ciknik berterima kasih sangat kat korang. thank's sumer!!! muah3 sejuta 6 kali hehe...


Tapi itu sebahagian jer dari azam ciknik yang terlaksana pada tahun 2011 ni...ada lagi yang tak tertunai huhuhu...tapi nanti la..mungkin ciknik akan 'continuekan' azam tu tahun 2012 nanti nge3...insyaAllah. yang pasti kenalah kuatkan semangat kan...


Tahun 2012 pulak camner?? pe pulak azam nihhh..otak ni selalu dok pikir, pe yer nak di setkan dalam minda untuk azam 2012. Tapi ciknik rasa selain azam untuk memajukan diri, mestilah azam nak bahagiakan diri pulak..kawen?? haishhhh...bahagiakah selepas kahwin??? upsss...itu ciknik takde jawapan yang pasti..semuanya terletak di tangan kita untuk mengemudinya. kalau kita bijak dan sabar, memang takde masalah..yang kedua pulak, sambung belajar?? nak ke aku sambung belajar? ermmm...wait n see..rasa cam nak. Tak salah pon. janji pandai bahagi masa. kalau 'orang tu' boleh..takkan aku tak boleh buat. yes3..go..go..power rangers..ciknik boleh!!


Papepun kawan2..yang pasti semuanya terletak di tangan kita. Kita yang menentukan sesuatu azam itu terlaksana atau tidak. Renung-renungkan dan selamat beramal!!



amik berkat bff ciknik kawen ngeh3

No comments:

Post a Comment